Perfumy – jak zamawiać

Zamówienia na produkty można składać
po uprzednim sprawdzeniu dostępności: Sprawdź tutaj

W przypadku zamówień przez internet ZAWSZE odpowiadamy na maile i prosimy o ponowne potwierdzenie aby uniknąć pomyłek i fałszywych zamówień. Jeżeli nie ma odpowiedzi na zamówienie w ciągu 1 dnia (roboczego) – zamówienie należy powtórzyć – prawdopodobnie do nas nie dotarło 🙁

verso@verso.pl

Potrzebujemy pełne dane adresowe zamawiającej osoby,
Np.:
Jan Kowalski,
zamieszkały: ul. ¦w. Wita 123 m. 8, 12-123 Gołoborze,
tel. kontaktowe: (0-99) 123 123 lub 0-206 123 123,
mail: jan@jan
Zamówienie powinno być w formie:
Pojemność, nr zapachu, ilość sztuk.
Aby uniknąć pomyłek zgrupowane pojemnościami.
Prosimy o wskazanie czy przesyłka będzie odbierana osobiście, czy przesłana za zaliczeniem pocztowym.

Realizacja wysyłki następuje w ciągu 1-2 dni – licząc DNI ROBOCZE – po potwierdzeniu zamówienia.
Standardowo przesyłki wysyłamy pocztą – za zaliczeniem pocztowym – płatne przy odbiorze. (Uwaga ! kosztem dodatkowym, oprócz opłaty za zamawiane produkty, jest opłata „pobranie” dla poczty – minimum aktualnie ok. 12 zł – za przesłanie pieniędzy do Warszawy).
Przy odbiorze osobistym – prosimy o co najmniej 1-2 dniowe uprzedzenie (dni robocze !) abyśmy mogli przygotować zamówienie i sprawnie nastąpił jego odbiór.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy: verso@verso.pl